Vrei o modalitate eficienta de a gasi leaduri calificate in LinkedIn?

Ai testat reclamele pentru generare leaduri in LinkedIn?

In acest articol, vei invata cum sa configurezi o campanie de reclame in  LinkedIn.

In LinkedIn pot fi reclame de tip:

  • Sponsored Content
  • Sponsored InMail
  • Text Ads
  • Dynamic Ads

#1 Ofera ceva cu adevarat valoros pentru audienta ta!

Se pot colecta foarte usor contacte in formularele oferite de LinkedIn prin intermediul reclamelor.

Cand utilizatorii de LinkedIn dau click pe butonul reclamei, formularul de colectare a informatiilor se va deschide completat cu date din contul lor de LinkedIn. In felul acesta vor fi motivati sa accepte mai usor oferta ta sau vor fi directionati catre site-ul sau pagina ta de captura.

Sunt mai multe tipuri de reclame in LinkedIn

 

Inainte de a genera o reclama, trebuie sa decizi ce tip de oferta va fi. Gadeste-te ce e important pentru audienta tinta? ce informatii le sunt necesare? ce le poate atrage atentia? Unde se afla in funnel? In partea de sus, sau mai aproape de gura palniei (clienti?)

Opreste-te si analizeaza putin oferta pe care vrei sa o faci si daca a raspuns foarte clar la intrebarile de mai sus vei avea o oferta care va fi mult mai apreciata/motivanta pentru cei care vad reclama! 

Aceasta oferta poate fi o sesiune gratuita de consiliere, un ebook, un raport gratuit, un ghid, etc.

Carte gratuita:

5 pasi pentru a avea un cont de LinkedIn la nivel profesionist!

Slider

#2 E timpul pentru campania de publicitate in LinkedIn

Dupa ce te-ai decis ce tip de campanie vrei sa faci in LinkedIn, poti genera reclama adecvata.

Pentru a incepe, mergi la “Home”, apoi da click pe “Work” si selecteaza “Advertise”.

Sau mergi direct la https://business.linkedin.com/marketing-solutions

Dupa ce se deschide “Campain Manager“, genereaza-ti contul, apoi, “Campaign Groups“, “Campaigns” si “Ads“.

Seteaza obiectivul campaniei, apoi personalizeaza-ti audienta, formatul reclamei, amplasarea si bugetul (LinkedIn accepta un buget de minim 10$/zi).

In functie de obiectivul campaniei, postarile tip reclama pot fi:

Daca nu stii sigur ce tip de reclama LinkedIn prefera segmentul tau tinta, iti sugerez sa testezi 2-3 tipuri, timp de 1-2 saptamani, apoi sa stabilesti ce model de reclama vei folosi pe termen lung.

Selecteaza continutul reclamei tale.

Dupa ce ai stabilit ce tip de reclama vei folosi, genereaza continut (imagini, text, video, etc.) folosind un limbaj adecvat pentru LinkedIn si potentiali clienti. Explica clar ce iti doresti sa faca, pe ce link-uri/butoane sa apese si la ce sa se astepte (ce vor primi in schimbul actiunilor lor).

#3 Foloseste formulare de generare leaduri care completeaza automat datele din LinkedIn

Dupa ce ai stabilit si continutul reclamei, e tipul sa stabilesti care va fi actiunea pe care o va face un potential client cand vede reclama ta. E foarte important sa te gandesti ce reactii vrei sa generezi si ce iti doresti sa faca in continuare.

Slider

Una din actiunile pe care le sugerez e sa generezi formulare de contact cu auto completare care usureaza munca prospectilor si creste rata de generare a contactelor.

Primul pas este sa generezi formularul care va colecta informatii de baza si pe care il poti seta in contul tau de reclame si pe care sa il folosesti de cate ori e necesar.

Formularul trebuie sa colecteze informatii de baza, cum ar fi numele, adresa de e-mail si numarul de telefon.

Pentru a clasifica clienti potentiali pentru afacerea ta, este de asemenea util sa incluzi cateva intrebari, cum ar fi “Care sunt cele mai mari provocari ale dvs. in…?”

Chiar daca e optional, sugerez sa setezi un mesaj de multumire si de asemenea sa te gandesti catre ce pagina (site, postare in LinkedIn, articol, etc.) ii vei directiona dupa ce vor apasa pe butonul formularului.

#4 Configureaza audienta tinta, bugetul si perioada in care va rula reclama

Acum e timpul sa alegi segmentul tinta. Pentru a obtine cele mai bune rezultate din campania ta de reclame Linkedin, ai nevoie de mesajul corect si de audienta adecvata. Este important sa segmentezi mai mult decat doar profesia, job-ul,  industria si localizarea geografica.

Segmentarea foarte exacta poate functiona foarte bine pentru unele campanii. Gandeste-te la grup de nisa sau un anumit tip de companii care sunt prezente in LinkedIn. In felul acesta poti personaliza mesajul ca sa fie un mesaj foarte specific segmentului tau tinta ceea ce va face sa iti creasca rata de raspunsuri si de conversii.

Cand ai terminat segmentarea publicului tinta, iti sugerez sa salvezi astfel incat sa poti folosi aceasta audienta pentru celelalte campanii similare sau sa faci retarghetare.

De asemenea in functie de campanii poti testa diferite segmente tinta pe care le-ai salvat si astfel sa confirmi cu adevarat care e nisa ta.

Linked4You

Iti poti creste afacerea sau brandul personal cu ajutorul programului pentru LinkedIn

Slider

Poti licita CPC-ul pentru ca LinkedIn iti arata si sugereaza un CPC pe care il platesc competitorii tai. Una din cele mai frecvente greseli este de a nu seta un buget zilnic si total al campaniei. Sugerez sa se inceapa cu o campanie ce are buget zilnic de 10$ si apoi sa se optimizeze campania in functie de rezultate.

Dupa ce ai setat bugetul zilnic si total, e timpul sa setezi data cand lansezi campania si perioada in care va rula. Poti programa sa inceapa imediat sau la o anumita data.

Dupa ce faci o revizuire finala a capaniei, e timpul sa o lansezi.

#5 Monitorizeaza campania publicitara din LinkedIn si descarca leadurile

Dupa lansarea campaniei de reclame din LinkedIn, monitorizeaz-o zilnic in primele 2 saptamani.

In zona de performanta a campaniilor poti vedea foarte usor performantele acestora. CPC (costul per click), buget consumat, leaduri generate, etc.

De asemenea poti descarca leadurile generate din pagina de formulare. Pentru a fructifica la maximum leadurile generate e indicat sa ii contactezi in primele 24-48 ore pentru ca ulterior se pot “pierde” si nu vor mai avea in minte reclama sau actiunile pe care le-au facut in LinkedIn.

Cum ti-a folosit articolul acesta si ce parere ai?

Vei folosi in viitorul apropiat campanii de reclame in Linkedin?

Spune-mi parerea ta sau adreseaza-mi intrebari intr-un comentariu mai jos.

Eu citesc toate comentariile si iti voi raspunde personal!

 


Mihai Mihalcea
Mihai Mihalcea

Sunt Antreprenor, Coach si Trainer! Ajut pe cei care isi doresc sa aiba o prezenta profesionista in LinkedIn, sa se faca remarcati ca antreprenori sau specialisti in domeniul lor. De asemenea ajut organizatii sa aiba o imagine unitara in LinkedIn, si sa isi consolideze Brandul pe care il reprezinta!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.