După ceva testări pe care le-a făcut, acum avem posibilitatea să adaugam link-uri în story-urile de LinkedIn.
Totuși, această setare încă nu e disponibilă pentru toți utilizatorii de LinkedIn.
Așa cum ne-a obișnuit, aproape lunar LinkedIn vine cu setări noi pe care să le folosim în profilele personale cât și în paginile de companie.
Eu sunt printre norocoșii din Romania care are această setare activă și iată cum se poate adăuga un link într-un story de LinkedIn:
Se poate accesa link-ul glisând în sus pe ecran, ca și la alte story-uri din alte rețele sociale.
De asemenea, în secțiunea insights vei putea accesa lista de persoane care au vizualizat story-ul.
Conform LinkedIn Help, dacă vrei să folosești această nouă setare din profilul personal, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:
- Poți folosi această nouă setare pentru pagini pe care le administrezi
- Să ai peste 5000 de conexiuni pentru profilul personal
- Să fie setat „follow” în loc „connect” în profilul personal
Ai posibilitatea să schimbi starea butonului din „connect” în „follow” în setările profilului tău.
Ca o notă, se pare ca acest prag de 5.000 de conexiuni e ușor de depășit mai ales pentru că LinkedIn ne oferă posibilitatea să avem până la 30.000 de conexiuni.
Din comunicarea LinkedIn eu înțeleg că toate paginile de business pot face story. Am verificat Linked4You și MiShop, cele două pagini ale mele, și am posibilitatea de a adăuga link-uri la story-uri din aceste pagini.
În LinkedIn poți face story doar cu poze și video-uri.
Am stat să mă gândesc dacă această nouă funcționalitate va fi utilizată frecvent și dacă va fi pe gustul utilizatorilor de LinkedIn. Chiar LinkedIn a facut un story în care sugerează modul de utilizare a Story-urilor.
Se propune a fi utilizare pentru acele mici video-uri „din spatele scenei” sau comunicare despre activitatea zilnică.
Eu cred că va avea succes, mai ales pentru că sunt din ce în ce mai mulți tineri ce își deschid conturi de LinkedIn, iar comunicarea și promovarea are tendințe accelerate de schimbare.
Cu alte cuvinte, te încurajez să iei în calcul noua funcționalitate și să o testezi cât mai repede și mai profesionist.
Dacă ai un blog, site sau un produs pe care vrei să-l promovezi și către care vrei să trimiți trafic, e cazul să iei în considerare această nouă metodă de promovare pentru LinkedIn.
Scrie-mi mai jos cum și dacă vei folosi ce ți-am arătat.