13045422_10209194565402619_991466151_nMajoritatea oamenilor care te percep ca fiind o persoana pozitiva, de incredere si cu o serie de calitati pe masura valorilor pe care ei le au, te vor accepta in viata lor; prin urmare, pentru ei devii o persoana cu influenta. Daca le place ceea ce vad, daca le vei da ocazia sa te cunoasca din ce mai bine, cu atat credibilitatea ta va creste, precum si influenta pozitiva. Daca te intalnesti cu persoane necunoscute, la inceput nu ai nici o influenta asupra lor. Totusi, daca cineva pe care ei il cunosc si pe care il percep ca o persoana de incredere te recomanda, atunci poti imprumuta temporar din influenta acelei persoane. Ei te vor asculta, si vor incepe sa te cunoasca, sa te studieze, chiar daca nu au neparat incredere in tine. O exceptie interesanta legata de influenta este cea a vedetelor de televiziune care influenteaza mase de oameni prin imaginea creata, ele manipuleaza/conduc oameni pe care nu-i intalnesc niciodata. Imaginea e confundata cu persoana, cu personajul creat de televiziune.

Motivarea
Modelarea poate avea o influenta foarte puternica – pozitiva sau negativa. Iar cel mai important este ca procesul se poate face si de la distanta. Daca vrei sa ai un impact real in viata oamenilor, trebuie sa o faci de aproape si asta inseamna – motivarea. Devii un om cu influenta motivational numai si numai atunci cand ii incurajezi pe ceilati si comunici cu ei la nivel emotional. Procesul contine doua aspecte: Crearea unei punti intre tine si ceilalti si stimularea increderii in ei insisi. Cand oamenii se simt bine in preajma ta, atunci nivelul tau de influenta va creste semnificativ.


Mihai Mihalcea
Mihai Mihalcea

In era digitala, am devenit Trainer si antreprenor! Ajut pe cei care isi doresc sa aiba o prezenta profesionista in LinkedIn, sa se faca remarcati ca profesionisti sau antreprenori. De asemenea ajut organizatii sa aiba o imagine unitara in LinkedIn, sa isi consolideze Brandul pe care il reprezinta!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.