Cum determinăm pe oameni să ne ofere review-uri în LinkedIn!

Dar cum le putem solicita? De ce avem nevoie de ele și cum putem obține o rată ridicată de review-uri și să-i determinăm pe oameni să ne ofere recenzii? 

La cine să te adresezi pentru aceste review-uri? 

Cum determinăm pe oameni să ne ofere review-uri în LinkedIn! În acest articol îți voi arăta cum să ceri review-uri.

Te tot întrebi care este structura și ce trebuie să faci pentru a obține cele mai bune recomandări pe pagina ta de servicii, astfel încât să crești vizibilitatea profilului tău și să devii mai cunoscut în acest domeniu digital…

O mulțime de întrebări, dar hai să vedem cum se poate face asta în practică, cum putem cere review-uri de pe profilurile noastre de LinkedIn.

În primul rând, dă clic pe numele tău din câmpul “Acasă” și vei ajunge la profilul tău. În secțiunea “Providing services” sau, în română, “Furnizarea de servicii”, poți vedea clienții noștri mulțumiți care își împărtășesc gândurile despre colaborarea cu noi sau cu produsele noastre.

Aceste recenzii constau în steluțe și câteva cuvinte. Toți cei invitați să lase o recenzie trebuie să selecteze numărul de steluțe și să scrie câteva gânduri. 

Cum poți invita clienții să lase o recenzie? 

Este foarte simplu. De pe această pagină, dă clic pe butonul “Review” din secțiunea “Providing services”. Caută serviciul pentru care dorești să primești o recenzie.

Cum determinăm pe oameni să ne ofere review-uri în LinkedIn!

Să presupunem că alegem consultanță de branding și că vrem să solicităm o recenzie de la Zoltan. După ce am selectat persoana, dă clic pe butonul “Invite a review” și persoana respectivă va primi invitația de a lăsa o recenzie.

Cum determinăm pe oameni să ne ofere review-uri în LinkedIn!

Atât de simplu este. Sunt sigur că îți va fi ușor să faci acest lucru. Sugestia mea este să intri acum pe profilul tău și să trimiți o invitație de recenzie unei persoane, astfel încât să vezi cum se întâmplă, cum se fac lucrurile și cum te vor ajuta să obții multe recenzii.

Nu e atât de greu. Poți face acest lucru fără probleme. Trebuie doar să știi unde să cauți și să dai clic pe butoanele potrivite pentru a solicita o recenzie. 

Înainte de a face asta, te rog să iei în considerare următoarele aspecte: 

  • Ai credite limitate! În momentul în care discutăm acum, LinkedIn oferă 20 de credite pe care le vei consuma atunci când vei solicita o recenzie.
  • Dacă primești review-ul, creditul ți se întoarce. Dacă nu-l primește, creditul se consumă și va trebui să mergi în secțiunea în care să retragi review-urile. 

O să-ți arăt într-un articol următor cum se face. 

Tot ce ai de făcut, este să vorbești cu persoanele cărora vrei să le ceri review pe canalul obișnuit de comunicare, să zicem WhatsApp, email sau telefon și să le spui că lucrez la profilul tău de LinkedIn, că ați generat valoare împreună și că vrei să facă un review.

Nu trebuie să se preocupe dacă nu vor știi ce să scrie. Trebuie doar să spună ce a simțit sau ce au avut ca și provocări înainte de a lucra cu tine. 

Eu sugerez să folosești formula:

  • Ce provocări avea, și ce blocaje avea să lucreze cu tine? 
  • Cum a aflat despre tine. 
  • Ce a obținut de la tine și cum funcționează după ce a terminat colaborarea cu tine.
  • Ce se va întâmpla în viitor cu serviciile și produsele lor?

Dacă le dai structura să poată scrie și abia după aceea le trimit invitația de review o să ai o rată de succes mult mai mare în obținerea acestor review-uri.

Sper că a fost de folos ceea ce ai învățat astăzi, îți doresc succes și spor la cerut review-uri!

Te invit să scrii mai jos un comentariu cât de ușor de înțeles a fost acest minitraining!


Mihai Mihalcea
Mihai Mihalcea

Sunt Antreprenor, Coach si Trainer! Ajut pe cei care isi doresc sa aiba o prezenta profesionista in LinkedIn, sa se faca remarcati ca antreprenori sau specialisti in domeniul lor. De asemenea ajut organizatii sa aiba o imagine unitara in LinkedIn, si sa isi consolideze Brandul pe care il reprezinta!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.