Sunt patru motive principale pentru care poate că nu primești accept la cererile tale de conexiune în LinkedIn, la nivelul la care te aștepți.

Primul motiv este partea de setare și optimizare a profilului tău de LinkedIn.

Dacă profilul nu este optimizat adecvat, oamenii o să-ți vadă profilul, dar poate că nu o să fie relevant pentru ei.

Al doilea motiv este partea de content. Creează content continuu adecvat în profilul tău, astfel încât oamenii când se uită pe profilul tău, să vadă acolo ceva relevant, să vadă că pot să găsească în profilul tău de LinkedIn o resursă sau o sursă în domeniul lor de interes și să-ți dea accept.

Al treilea motiv pentru care oamenii nu-ți acceptă cererile de conexiune este faptul că le trimiți cerere persoanelor neadecvate.

Da, poate că oamenii respectivi nu sunt interesați de domeniul în care activezi. Poate că pe tine te interesează să comunici cu acele persoane, dar tu nu ești relevant pentru ei.

Gândește-te ce ar putea fi valoros pentru ei. Găsește o tehnică prin care să comunici asta, astfel încât ei să accepte cererea de conexiune.

Al patrulea motiv foarte, foarte interesant pe care puțini utilizatori de LinkedIn îl folosesc este un mic research.

Fă un mic research in profilele oamenilor și vezi dacă acele persoane cu care tu vrei să te conectezi au 3 conexiuni sau poate una sau poate 10 sau 500

Pentru că dacă au 3, 5 conexiuni sau poate 10 nu sunt oameni de conexiune, nu sunt conectori cum îmi place mie să spun. Și nu o să-ți accepte nici ție cererea de conexiune.

Deci gândește-te la lucrurile astea, la cele 4 motive.

Să facem o mică recapitulare:

  • setarea și optimizarea profilului
  • contentul adecvat
  • nișa adecvată
  • research – dacă sunt sau nu sunt conectori.

Mihai Mihalcea sunt, de la Link for Sales și ne vedem data viitoare.


Mihai Mihalcea
Mihai Mihalcea

Sunt Antreprenor, Coach si Trainer! Ajut pe cei care isi doresc sa aiba o prezenta profesionista in LinkedIn, sa se faca remarcati ca antreprenori sau specialisti in domeniul lor. De asemenea ajut organizatii sa aiba o imagine unitara in LinkedIn, si sa isi consolideze Brandul pe care il reprezinta!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.