Studiu de caz – Instrument fantastic de generare lead-uri și vânzări în LinkedIn.
Lansare de succes a unui newsletter pe LinkedIn? LinkedIn a lansat recent un set de instrumente pentru a ajuta utilizatorii să profite de creșterea newsletterelor. Deși opțiunea de creare a unui newsletter a început să descrească pe alte platforme sociale, pe LinkedIn acestea continuă să crească, chiar accelerat. Platforma a raportat creșteri de 10X anual a celor care își creează newslettere în aplicație.
Te întrebi cum să folosești acest canal de comunicare?
Te întrebi cum să folosești acest canal de comunicare?
Newsletter-urile au devenit un mijloc popular de conexiune pe platformă, oferind noi oportunități pentru a te conecta cu audiența ta si a genera vânzări. Dacă te gândești la newsletter-uri în LinkedIn, aceste actualizări te vor ajuta:
- LinkedIn lansează URL-uri de abonare cu un singur click și butoane embeddable, pentru a facilita ghidarea oamenilor către newsletter-ul tău și pagina ta de abonare. Link-ul poate fi partajat pe social media, email sau pe site-uri web și va ghida utilizatorii direct către LinkedIn pentru a se abona.
- LinkedIn va afișa, de asemenea, newsletter-urile în rezultatele căutării sub numele creatorilor, adăugând astfel o nouă expunere pentru newsletter-ul tău și ajutând la creșterea vizibilității și a abonaților.
- După activarea creator mode, oamenii vor vedea butonul de follow în loc de conectare și când îți vor da follow, vor primi automat notificare să se aboneze la newsletterul tău.
- Vei putea adăuga newsletter-ul în secțiunea “Featured” din profilul tău LinkedIn. Setează titluri și descrieri SEO personalizate pentru a controla cum arată articolele în motoarele de căutare.
- Optimizarea titlurilor SEO poate ajuta la îmbunătățirea performanței căutării, inclusiv în Google, prin clarificarea despre ce este conținut, chiar în afișarea URL-ului. Acum, vei avea mai mult control asupra acestui element.
Lansare de succes a unui newsletter pe LinkedIn.
Autorii pot optimiza SEO-ul articolelor lor prin examinarea acestora și prin accesarea setărilor din meniul de publicare în colțul din stânga sus.
O lansare reușită a unui newsletter organic poate fi datorat unui titlu excelent, unei descrieri clare și nișate, imaginilor cu impact major, numărului mare de urmăritori pe LinkedIn și primului articol publicat.
Iată un newsletter la care am participat și care a avut o lansare excelență și asta doar organic!
Ce a contribuit la succesul acestei lansări:
- Titlul ales excelent
- Descrierea foarte clară și foarte nișată
- Imaginile care au notorietate
- Numărul de urmăritori ai paginii de LinkedIn
- Titlul primului articol publicat
Ți-am stârnit interesul pentru propria lansare newsletter pe LinkedIn?
Iată de ce să ții cont când vrei să lansezi propriul newsletter:
- Să îți definești foarte clar nișa căreia te vei adresa
- Să pregătești un articol cu un subiect foarte captivant
- Titlul pentru newsletter (va rămâne mereu același)
- Descrierea newsletter-ului
- Imaginea/logo
LinkedIn și-a arătat dorința de a îmbunătăți accesul la conținutul postat de către conexiunile directe, ca răspuns la dorința utilizatorilor de a vedea mai mult din ceea ce postează conexiunile lor. De asemenea, feedback-ul indică faptul că utilizatorii sunt interesați de tutoriale, informații proaspete și relevante din industria lor.
Lansare de succes a unui newsletter pe LinkedIn:
Când îți lansezi propriul newsletter, este important să ții cont de interesele nișei tale de cititori. Cu cât crește numărul de newsletter-e și articole pe LinkedIn, cu atât este mai important să îți definești o strategie solidă de lansare a propriului newsletter. Acum este o oportunitate excelentă să profităm de această tendință în creștere.
Dacă ai un newsletter, mi-ar face plăcere să îl citesc. Te invit să lași link-ul de abonare în comentariu.
Subscribe on LinkedIn