Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Marea majoritate a oamenilor de marketing se concentrează doar pe generarea de content și obținerea de multe reacții la postările din pagina companiei și nu dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Mulți dintre ei nu știu cum ar putea să genereze vânzări și nu sunt siguri dacă au făcut toate setările adecvate pentru pagina pe care o administrează.

Partea și mai provocatoare este că nu au o strategie de creștere a numărului de urmăritori ai paginii. În concluzie consideră că paginile de LinkedIn nu funcționează, când de fapt strategia lor poate fi îmbunătățită.

Partea și mai dureroasă este că majoritatea celor care administrează pagini de companie “ard” bugete, cu alte cuvinte doar consumă bani, iar rezultatul este minim și consideră că asta este tot ceea ce se poate obține la bugetul respectiv, când de fapt, așa cum spuneam și mai sus, strategia este greșită.

Țin minte și acum când am lansat programul de constituire a paginii pentru brandul nostru LinkedforNetwork. 

Am plecat în avânt, am făcut echipa, am stabilit responsabilitățile pentru fiecare dintre noi și am urcat pagina. Am început să facem postări și apoi mi-am dat seama că impactul era mic si m-am demoralizat. 

Culmea, eu care trebuia să fiu liderul și să țin ritmul, am fost printre primii sau chiar primul care a oprit activitatea în această pagină.

Momentul cheie a fost când unul dintre clienții mei cu care colaboram, mi-a cerut să mă uit pe pagina lui de companie, iar pe parcurs ce parcurgeam treptat fiecare element am avut un șoc dureros pentru că analizând acea pagină, in gând analizam de fapt pagina noastră de companie.

Mi-am dat seama că eram praf!

Pagina noastră nu era deloc atractivă și de aceea aveam un impact mic și o aderență foarte mică la urmăritorii paginii.

Așa că am revenit la pagina noastră, am testat iar apoi am structurat o strategie de revizuire a paginilor din LinkedIn!

Acum avem o formulă care funcționează, pe care o recomandăm cu mare drag clienților noștri și pe care o punem de asemenea, și noi în practică.

Am analizat cu mare atenție si am identificat peste 15 câmpuri de setare și optimizare a paginilor de companie, din care șapte esențiale sunt pentru a avea o pagină care să genereze rezultate.

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Acestea sunt:

  1. Intro (cover si headline)
  2. About 
  3. Hashtag 
  4. Industry’s 
  5. Lead Gen Form
  6. Newsletter

1. Intro (cover si headline)

Este unul din primele lucruri care se observă în momentul în care te uiți pe pagină. Iar oamenii gândesc vizual și vor să înțeleagă rapid despre ce este vorba în acea pagină și ce valoare generează.

Așa că sugestia este să facem marketing chiar și în imaginea de fundal a paginii!

Să comunicăm foarte succint pentru cine este pagina, cum și ce putem să furnizăm ca servicii sau produse.

2. About

Este secțiunea care comunică misiunea noastră în mediul online, viziunea pe care o avem, ce produse și servicii promovăm, dar mai ales aici comunicăm clar care este nișa căreia ne adresăm.

Eu sunt convins că și aici se poate face o comunicare persuasivă orientată către nevoile clienților noștri, iar asta se poate face ușor, mai ales dacă le arătăm cum putem rezolva provocările pe care aceștia le au.

De ținut cont ca la finalul secțiunii să se facă un call to action, astfel încât oamenii să știe că trebuie să acționeze. 

3. Hashtags

Puțini din cei care administrează pagini de companie știu că se pot seta trei hashtag-uri direct în pagină.

Chiar și cei care știu că se pot seta aceste hashtag-uri fac greșeala majoră să le seteze pentru ei și să definească ce fac ei în loc să comunice cu nișa în care vor să poziționeze pagina ca furnizor de produse și servicii.

De exemplu:

O parte din coach’s folosesc hashtag-uri gen: coaching, coach, etc.

Greu de crezut că un Manager de Departament, un CEO sa un Antreprenor o să urmărească hashtags “coaching” sau “coach”.

Varianta ar fi să folosească: Leadership, Management TeamBuilding, astfel încât să se poziționeze în fața nișei, pentru că oamenii urmăresc subiecte care îi ajută să-și rezolve necesitățile și provocările pe care le au.

De ținut cont să se dezvolte și un hashtag personal pentru pagina de companie.

Acest hashtag personal, ar fi de preferat să nu poată fi copiat și folosit de alții pentru că acesta poate crea o comunitate de oameni care urmăresc pagina voastră, pe baza valorii ce o generați și a hashtagul lui pe care aleg să-l urmărească ca să aibă informațiile din pagină imediat ce acestea sunt publicate. 

4. Industry’s

Aparent este o secțiune foarte restrictivă, lucru care se și adeverește, însă dacă faci un search și pui anumite cuvinte cheie s-ar putea să găsești industria pe care vrei să o setezi în pagina ta de companie!

Așa că fii atent și setează adecvat industria companiei în pagina din LinkedIn. 

5. Lead gen form

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Aici e secțiunea unde poți invita potențiali clienți să solicite o sesiune de consultanță, apel de cunoaștere, sau un demo (produs sau serviciu).

Vă apare în secțiunea Home a Paginii. 

6. Newsletter 

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Unul din instrumentele cele mai puternice pe care le poți folosi în pagina de companie!

Prin intermediul unui Newsletter poți comunica direct cu nișa ta!

Vei trimite comunicarea ta direct în căsuțele lor de e-mail!

Datorită acestei opțiuni de comunicare poți acționa sub forma unui dialog direct, astfel încât informația să fie cât mai clară, iar comunicarea să fie cât mai familiară posibil.

Desigur că aici poți folosi și marketing prin email.

La newsletter e foarte important titlul și descrierea newsletter-ului pentru a genera foarte mulți abonați!

Sper că a fost de folos! Dacă încă nu te-ai abonat la newsletter-ul meu, te poți abona aici. Vei primi periodic (printre primele persoane) informații și tips-uri despre marketing în LinkedIn.

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Iată exemple de pagini cu impact din LinkedIn:

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!
Dezvoltă Pagina de LinkedIn!
Dezvoltă Pagina de LinkedIn!
Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Legat de generarea de leaduri din pagini, chiar am primit un mesaj ce s-a transformat în testimonial:

Dezvoltă Pagina de LinkedIn!

Mă bucur foarte tare când primesc astfel de mesaje!

Eu mi-am propus ca în următorii trei ani să ajut peste 1000 de antreprenori români să-și dubleze afacerea vizibilitatea și profesionalismul prin intermediul LinkedIn.

Deja am început să construiesc resurse!

Te invit și pe tine să accesezi aceste resurse care vor fi din ce în ce mai multe și mai specifice.

Dă click mai jos și accesează-le!

Sunt curios cum ți-a plăcut acest articol și pentru asta aștept pe gândurile tale în comentariu mai jos.


Mihai Mihalcea
Mihai Mihalcea

Sunt Antreprenor, Coach si Trainer! Ajut pe cei care isi doresc sa aiba o prezenta profesionista in LinkedIn, sa se faca remarcati ca antreprenori sau specialisti in domeniul lor. De asemenea ajut organizatii sa aiba o imagine unitara in LinkedIn, si sa isi consolideze Brandul pe care il reprezinta!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.