LinkedIn a lansat secțiunea “Furnizează servicii”!
De curând LinkedIn a lansat această secțiune “furnizează servicii” ce e de mare folos pentru consultanți, freelanceri și oameni din zona profesională, chiar dacă sunt angajați.
E secțiunea care apare imediat sub partea de intro a profilului de LinkedIn și este evidențiată cu o culoare diferită față de celelalte secțiuni.
Cei care ne citesc profilul sunt îndemnați să citească mai mult despre serviciile pe care le furnizăm prin fraza: “vedeți toate detaliile” evidențiată cu albastru.
La un singur click se deschide o pagină completă de servicii pe care le furnizăm sau comunicăm că le putem furniza, iar cei care intră în acesta pagină pot solicita “o propunere” din partea noastră.
Cu alte cuvinte cei care intră pe profilul nostru și apoi pe pagina de servicii pot solicita direct de aici o ofertă în câțiva pași.
Iată pașii ce ne ajută să înțelegem foarte bine solicitarea:
- Selectarea serviciului pentru care facem solicitarea din lista pe care o avem setată.
- Dacă solicităm servicii pentru zona de Marketing digital trebuie să selectăm pentru ce canal ne interesează (LinkedIn, Instagram, e-mail, etc.).
- Ce obiectiv avem.
- Pentru ce alte zone avem nevoie de servicii.
- Mărimea companiei noastre pentru care facem solicitarea (număr de angajați) și scopul proiectului de colaborare (e startat, nevoie unică, etc.)
- Cadrarea în timp a proiectului, sau în cât timp se dorește începerea colaborării.
- Modalitatea de lucru preferată, față în față, lucru virtual, nu contează.
- Mesaj în care se pot face alte specificații și detalii ce ajung la furnizorul de servicii pentru a înțeleage mai bine.
Partea și mai frumoasă vine din faptul că cei care intră pe profilul nostru și apoi în pagina de furnizare servicii, pot arata și altor persoane serviciile pe care le furnizăm, făcând o postare, dând share sau trimițând pagina noastră cu servicii, în mesaj privat.
În momentul în care cineva îți va face o solicitare de servicii, vei primi o notificare direct în LinkedIn și chiar pe e-mail (dacă ai făcut setările să e-mailuri de la LinkedIn).
Vei primi o notificare în care îți va fi comunicat “lead generation”, care sunt sigur că va fi un mesaj ce te va bucura!
Asta e partea frumoasă că LinkedIn chiar e orientat să genereze leaduri B2B și B2C, cu alte cuvinte potențiali clienți companii și clienți finali.
Ai posibilitatea să accepți această solicitare sau să o refuzi.
Dacă accepți poți face o propunere scrisă în 1500 de caractere (minimum 100). De asemena poți bifa că va fi și o convorbire/consultanță telefonică.
Ce beneficii văd eu din noua funcționalitate LinkedIn:
- Poți comunica foarte specific serviciile tale.
- Clienții pot înțelege mult mai clar și mai rapid cu ce îi poți ajuta.
- Pot solicita chiar aici o ofertă.
- Ai posibilitatea să fii găsit/a în secțiunea “search” după serviciile pe care le oferi.
Totuși, pentru a fi relevant pentru potențialii clienți trebuie să ai un profil setat și optimizat corespunzător. Te invit să descarci un eBook Gratuit care te va ajută în setările pentru profilul tău: mihaimihalcea.ro/ebook
Sunt sigur că sunt mai multe beneficii din această nouă Funcționalitate și pentru asta te invit să scrii în comentarii și beneficiile pe care tu le-ai descoperit.