Pagina ta este ceea ce te reprezintă pe această platformă (LinkedIn) așa că o pagină cu multă vizibilitate nu iți poate aduce decăt avantaje. Atunci, ce aștepți. Creste-ți pagina de LinkedIn cu ajutorul următorilor pași:

Creste-ți pagina de LinkedIn urmărind aceste sfaturi simple

Începe cu începutul

Înainte să te gândești la o strategie că să îți crești numărul de followeri, este foarte important ca pagina ta sa fie setată și optimizată  pentru a fi apreciată de aceștia. Paginile care au toate secțiunile completate au în medie cu 30% mai multe vizualizări. Cu cât conținutul paginii tale le va fi mai folositor oamenilor cu atât vor fii mai activi pe ea. Iată cum arată o pagină completă.

Pune bazele

Odată ce pagina este completă, ești pregătit să-ți crești numărul de urmăritori. Pentru început, urmează acești pași pentru ați seta pagina dorită. Odată ce au fost puse in funcțiune, aceste ideii for avea un impact care se imbunătățește cu timpul.

Sfatul 1 – Optimizează-ți pagina pentru SEO

Incearcă să-ti faci pagina vizibilă prin motoare de căutare cum ar fi Google, prin cuvinte cheie relevante și scrierea unei secțiuni „Despre”  care subliniază misiunea și poziționarea  cu referire la aceleași cuvinte cheie. Împrospătarea paginii prin postarea actualizărilor periodice vă va ajuta de asemenea.

Sfatul 2: Conectează-ți angajații la pagină

Începe prin a te asigura că toți angajații sunt conectați corect cu pagina  (expunând cu exactitate experiența lor de lucru). În acest fel, fiecare nouă conexiune pe care o vor face colegii  va fi solicitată să urmărească pagina.

Mai mult, încurajați-vă angajații să reposteze postările și să le facă vizibile în rețeaua lor de conexiuni care au un interes în ceea ce faceți. Solicitarea acestora să eticheteze pagina în postări relevante va poate oferi un mare impuls.

Sfatul 3: Adăugă un link la pagina LinkedIn pe site-ul web

Promovarea pe alte platforme a paginii LinkedIn cum ar fi de pe site-ul de companie va încuraja vizitatorii să devină followeri. Un simplu îndem la acțiune care subliniază valoarea pe care ar putea fi primită dacă urmăresc pagina, pe LinkedIn vă va ajuta: „Dacă vă bucurați de conținutul nostru aici, vă vor plăcea și lucrurile pe care le împărtășim pe LinkedIn”.

Sfatul 4: Adăugă un link de pagină la semnătura de e-mail

Editează-ți semnătura din e-mail de serviciu pentru a include un link care să direcționeze destinatarii către pagina de LinkedIn și un mesaj scurt care îi încurajează să vă urmărească afacerea pe LinkedIn. Dacă corespondați cu cineva profesional, există șanse mari ca și pagina  să-l intereseze. Aceasta este o tactică clasică de tip „set it and forget it”, care poate atrage o mulțime de followeri suplimentari în timp, fară mult efort.

Sfatul 5: Adăugați un link la pagină pe profilul vostru de LinkedIn

Creste-ți pagina de LinkedIn prin profilul personal LinkedIn pentru că este o altă oportunitate de a capta followeri relevanți și de a-i direcționa către pagina companiei  de pe platformă. În primul rând, asigură-te că profilul  este conectat corect cu pagina companiei. Însă, ia în considerare și adăugarea unui link scurt la pagina LinkedIn în câmpul URL site-ului web din profil personal și de asemenea poți ruga și alți colegi să facă același lucru.

Sfatul 6: Postați conținut

Păstrarea unui flux constant de conținut proaspăt va oferi mai multă vizibilitate pe feed-urile utilizatorilor. Paginile care postează săptămânal au o creștere de 2 ori mai mare în reacții, ceea ce duce la o vizibilitate organică mai mare. De asemenea, va face pagina  mult mai mai atrăgătoare pentru potențialii followeri. Poți să te folosești de funcția “Sugestii de conținut” dacă vrei idei.

Sfatul 7: Alăturați-vă conversațiilor populare utilizând hashtaguri

Adăugarea a unor hashtaguri la postări vă va ajuta să ajungeți la comunități noi și relevante cu conținutul vostru. Încercați să utilizați între trei și cinci hashtag-uri relevante în postări. De asemenea, puteți asocia pagina voastră cu hashtag-uri relevante prin intermediul panoului „Hashtag-uri pentru comunități”. Acest lucru vă va alerta cu privire la oportunitatea de a vă alătura conversațiilor relevante, expunând în continuare brandul pentru un public nou. Se pot seta 3 hashtag-uri în pagina, ceea ce va ajuta pagina să devină și mai vizibilă pe anumite topicuri.

Sfatul 8: Solicitați ajutor de la clienți și de la susținătorii

Aveți clienți care sunt mare fani ai brandului voastru? Sau oameni din cercul tău care sunt determinați să te susțină? Spuneți-le că vă doriți să creșteți numărul de followeri și vedeți dacă ar putea fi dispuși să vă ajute, postând despre organizație voastră pe paginile/profilele lor.

Slider

Pasul 9: Ajustați-vă conținutul pe baza analytics din pagină

Puteți avea acces la informații demografice despre followerii și vizitatorii voștri dar și la datele de reacții, pentru actualizări  prin intermediul analizelor de pagină. Utilizați aceste informații pentru a identifica tipurile de conținut cu care rezonează publicul vostru și aliniați actualizările paginii cu ceea ce doresc aceștia.

Sfatul 10: Menționați în postări influencerii și companiile pe care le urmăriți

Există persoane influente în industria  și companii neconcurente pe care le respectați și cu care doriți să vă asociați? @Menționându-le în postări, veți avea șanse mai mari să ajungeți pe pagina  lor, deoarece acestea vor putea să vă redistribuie postarea către followeri lor. Doar asigurați-vă că nu exagerați, deoarece această tactică poate începe să se simtă ca spam dacă o utilizați prea des.

Sfatul 11: Distribuiți o mulțime de conținut video și vizual

Asigurați-vă că mixul de conținut include o mulțime de elemente vizuale atrăgătoare. Imaginile unice, și în special videoclipurile, tind să iasă mai mult în evidență în feed, ajutând brandul  (și pagina) să fie mult mai observate. Colajele de imagini personalizate sunt o tactică pe care LinkedIn a folosit-o pentru a motiva niveluri sporite de implicare.

O dată ce ați obținut o comunitate pe platformă, este timpul să creșteți acea comunitate. Iar acești sfaturi mai avansate vă vor ajuta.

Sfatul 12: încurajați-vă experții să participe în grupuri LinkedIn

Creste-ți pagina de LinkedIn prin grupuri de pe platformă. Acestea prezintă conversații foarte implicate între oameni pasionați de aceleași subiecte. Atunci când participă experții companiei voastre in aceste grupuri, vă poate ajuta să creați promovarea brandului, demonstrând în același timp autoritatea și credibilitatea organizației voastre.

Sfatul 13: Lansați o campanie de publicitate

Anunțurile de tipul „Follower ads” sunt o formă de campanie cu anunțuri dinamice care personalizează mesajele și apelurila la acțiune folosind numele și imaginea de profil a publicului vostru. Acestea se remarcă mai ușor și ajută publicul să vizualizeze valoarea obținută conectându-se cu afacerea voastră și obțin rate de răspuns mai mari.

Sfatul 14: Adoptați un program de advocacy pentru angajați

Construiți o structură formală în jurul nivelului de implicare a angajaților pe care ați început să o creați în Sfatul 2. Instrumentele de promovare a angajaților, permit membrilor echipei să partajeze conținut și să vă promoveze pagina în mod lor propriu.

Sfatul 15: Încurajați executivii și liderii să vă menționeze pagina

Cele mai importante personalități din afacerea voastră pot fi folosite drept voci influente în industrie și au adesea rețele profesionale mari. Când aceațstia vcomunică frecvent și se conectează la pagina LinkedIn a companiei, aceasta ajută la creșterea traficului și a urmăritorilor.

Sfatul 16: Încurajează implicarea la postările tale

Când membrii interacționează cu conținutul paginii prin reacții sau comentarii, acest conținut va fi mult mai  vizibil pentru conexiunile lor și îl ajută să îl expună unui public mai larg dincolo de persoanele care vă urmăresc deja. Luați în considerare o structura a postărilor voastre pentru a încuraja oamenii să-și exprime opinia, să pună întrebări și  să împărtășească experiențele lor. Când oamenii reacșionează, comentați înapoi cu ceva la fel de valoros, astfel încât să se facă un dialog pe postare. Cu cât șirul de comentarii este mai mare, cu atât veți obține mai multe beneficii legat de vizibilitate virală.

Sfatul 17: Analizați paginile concurenților

Analiza concurenților este importantă în toate aspectele marketingului digital, iar competitivitatea paginilor nu diferă deloc. Revizuirea a ceea ce fac ceilalți vă ajută să vă identificați obiectivele și să vă poziționați pagina pentru a oferi ceva diferit de ceea ce mai există.

Sfat 18: Creați și mențineți pagini de Showcase

O pagină de prezentare este o extensie a paginii voastre LinkedIn care este concepută pentru a evidenția un anumit sub-brand, linie de afaceri sau chiar un proiect. O pagină de prezentare relevantă oferă publicului un punct alternativ de intrare în afacerea voastră și un nou mod de a vă descoperi pagina principală.

Sfatul 19: Coordonează-te cu influencerii

Aplicarea principiilor de marketing pentru influenceri și co-crearea de conținut cu cei care sunt relevanți pentru sectorul vostru este o tactică care oferă multe beneficii. Influența acestora are  acoperire și recunoaștere în rândul conexiunilor, iar brandul și pagina voastră de LinkedIn vor mult mai vizibile și caătre conexiunile lor la care nu ați ajunge altfel.

Sfatul 20: Răspundeți la comentariile relevante

Evident, nu fiecare comentariu merită un răspuns, dar ar trebui să vă propuneți să răspundeți la fiecare întrebare sau idee valoroasă exprimată. Acest lucru va ajuta la creșterea vizibilității postărilor în feed, iar oamenii sunt mult mai predispuși să urărească o pagină care își implică activ comunitatea.

Sfatul 21: Distribuiți postări cu locuri de muncă

LinkedIn este, desigur, o platformă foarte populară pentru căutarea unui loc de muncă. Cresteți-vă pagina de LinkedIn prin folosirea ei pentru căutare de talente, precum și pentru marketing, o poate deschide către noi segmente de public.

Dacă veți urmări aceste sugestii veți crește atât pagina de LinkedIn, brandul, căt și comunitatea voastră care poate fi o resursă foarte valoroasă! 

Dacă ți-a folosit acest articol (poate fi numit și mini training) te invit să îmi scrii un mesaj mai jos , pentru că acest lucru mă motivează să continui să scriu despre multiplele beneficii ale rețelei de conexiuni și de afaceri pe care o poți construi în Linkedin. Dacă vrei sa aflii mai multe, poți vedea mai multe articole aici.

Carte gratuita:

5 pasi pentru a avea un cont de LinkedIn la nivel profesionist!

Slider
 
Resurse folosite: Pagina LinkedIn  Grow your LinkedIn Page  LinkedIn 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.